Договірне право
Юрист. Помічник юриста/адвоката.
Спільна інформація про кандидата
- Мови
українська
російська
Резюме
Основна інформація
• Вища освіта в галузі права, кваліфікована підготовка у професійній діяльності, а саме: надання правових послуг підприємствам, установам, організаціям та громадянам, здійснення юридичного супроводу.
• Розуміння соціальної значущості професійної діяльності в сфері юриспруденції, природи етичних стандартів правничої професії та здатність діяти на їх основі.
• Навички збору і аналізу інформації з національних і міжнародних джерел, оцінка її достовірності, використання ******** інформаційних технологій і баз даних.
• Розуміння знань міжнародних стандартів прав людини. Розуміння природи права в цілому та природи основних правових інститутів, засад і принципів національного та міжнародного права, а також змісту правових інститутів галузей права.
• Здатність кваліфіковано тлумачити нормативно-правові акти, вміння реалізовувати їх норми в професійній діяльності.
• Виявляти проблеми правового регулювання і пропонувати належні способи і процедури їх вирішення.
• Здатність самостійної підготовки проектів правозастосовних актів.
• Досвід в сфері організації, координації, раціонального планування та ефективного розподілу процесів для досягнення запланованого результату.
• Здатність ефективно аналізувати, диференціювати, узагальнювати інформацію, ставити пріоритети по виконанню задач.
• Грамотність усна та письмова, володіння діловим етикетом, правилами ділового листування та переговорів.
• Відмінні комунікативні, адміністративні та організаційні якості, досвід командної роботи.
• Вміння працювати в інтенсивному режимі та в умовах багатозадачності.
• Впевнений користувач ПК та офісної техніки.
• Стресостійкість, працьовитість, організованість, відповідальність, порядність, пунктуальність.
• Ерудованість, саморозвиток, здатність швидко навчатися, висока вмотивованість до зростання і розвитку.
———————
Досвід роботи:
Юрисконсульт підприємства 09.10.2019 р. – 24.02. 2020 р.
Комунальне підприємство Київскої обласної ради, документ-сервіс «ГОТОВО»
Посадові обов'язки:
• здійснення правового забезпечення діяльності підприємства: аналітика відповідності установчих та нормативних документів, контроль проектів, наказів, положень, розпоряджень та інших документів підприємства вимогам чинного законодавства, надання правової допомоги підрозділам підприємства;
• юридичний супровід роботи з укладення договорів (ведення переговорів, розробка проектів договорів та укладення договорів, складання протоколів розбіжностей та протоколів узгодження розбіжностей, здійснення заходів, спрямованих на виконання договірних зобов'язань);
• претензійна робота: відповіді на запити, скарги, претензії, судові повістки від правоохоронних та контролюючих органів;
• юридичний супровід та участь у підготовці звітів органам Засновника підприємства (Київської обласної ради, Фонду комунального майна Київської обласної ради, Управління майна Київської обласної ради);
• ведення реєстрів постанов, розпоряджень, наказів;
• листування, переговори з іншими підприємствами, організаціями;
• аналіз чинного законодавства України та моніторинг змін та доповнень до нього.
Особисті досягнення: розробка внутрішньої документації підприємства (правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій працівників), розробка проектів договорів.
__________________________________________
Спеціаліст відділу по роботі з клієнтами 01.07. 2016 р. – 09.10. 2019р. Комунальне підприємство Київскої обласної ради, документ-сервіс «ГОТОВО»
Посадові обов'язки:
• перевірка відповідності наданих клієнтами документів чинному законодавству та консультування клієнтів щодо порядку оформлення та реєстрації цивільних актів;
• аналіз та формування пакету документів, укладення договорів з клієнтами;
• ведення переговорів з підрядниками та представниками державних служб та підприємствами-партнерами;
• координація роботи з органами Державної реєстрації актів цивільного стану, Державної міграційної служби та іншими;
• забезпечення проведення належної організації державної реєстрації цивільних актів;
• консультування щодо порядку оформлення та допомога в підготовці та заповненні дозвільної документації в сфері землеустрою, архітектури, експертної оцінки майна, БТІ відповідно до чинних нормативних вимог;
• співправця з Державною будівельною архітектурною інспекцією, БТІ, землевпорядно-геодезичним підприємством, суб'єктами оціночної діяльності;
• контроль за дотриманням термінів виконання та реєстрації дозвільної документації;
• ведення реєстрів послуг та контрагентів;
• контроль та моніторинг вимог державних стандартів, галузевих нормативних актів в сфері діяльності.
Особисті досягнення - написання, за напрямом діяльності, бізнес-процесів та інструкцій; виконувала обов'язки начальника відділу по роботі з клієнтами (березень - квітень 2017), а саме: організовувала та координувала робочий процес реєстраторів та державних реєстраторів фронт-офісу; взаємодію з бек-офісом та адміністративним апаратом; зворотній зв'язок з клієнтами: аналіз претензій, врегулювання конфліктних ситуацій.
__________________________________________
Методист вищої категорії факультету музичного мистецтва, спеціаліст з освітньо-методичної роботи (10. 2008 р. – 05. 2016 р.)
Київський національний університет культури і мистецтв
Посадові обов'язки:
• організація та моніторинг освітніх процесів;
• оформлення та систематизація контрольно-облікової документації навчального процесу та внутрішнього документообігу деканату;
• ведення реєстрів, баз даних;
• робота з освітніми документами державного зразка та бланками звітності;
• організація, інформаційне забезпечення та проведення консультування абітурієнтів;
Особисті досягнення: введення в освітній процес Болонської кредитно-модульної системи оцінювання, розробка паспортів спеціальностей відповідно до державних освітніх стандартів.
ОСВІТА:
-Національній авіаційний університет (Київ). Рік закінченння 2018 р.
Юридичний факультет. Право.
-Міжнародна кадрова академія та Міжрегіональна академія управління персоналом - спільна заочна докторантура (Київ). Рік закінченння 2012 р.
Доктор філософії (PhD) в галузі державного управління.
-Київський національний університет культури і мистецтв (Київ). Рік закінченння 2009 р.
Аспірантура. Мистецтвознавство. Теорія та історія культури.
-Київський національний університет культури і мистецтв (Київ). Рік закінченння 2006 р.
Спеціаліст. Музичне мистецтво. Фортепіано (концертмейстер, педагог).
Володіння мовами
Російська – вільно. Українська – вільно. Англійська – середній.
Курси, тренінги, сертифікати
-Податковий контроль та перевірки: як захиститися за новими правилами.
Рік закінчення 2020 р. (Київ).
-Вступ до теорії обмежень та процеси мислення як потужний підхід до управління бізнесом. Рік закінчення 2018 р. (Київ).
-Основи інформаційної безпеки, на базі антивірусної лабораторії «ZILLYA».
Рік закінчення 2018 р. (Київ).
- Фінансовий менеджмент. Рік закінчення 2018 р. Prometheus (МВОК, у співпраці з Києво-Могилянською академією) (Київ).
-Теорія та методи розробки управлінських рішень. Рік закінчення 2018 р. (Київ). Національний Відкритий Університет «ІНТУЇТ».
-Мотивація персоналу. •Соціологія. Національний Відкритий Університет «ІНТУЇТ». (Київ).
__________________________________________
Додаткова інформація.
-Наукова діяльність: брала участь у міжнародних та всеукраїнських конференціях. Досвід написання наукових статей, дисертаційної роботи.
У 2019 та 2020 роках нагороджена Подяками від голови Київської обласної ради за вагомий особистий внесок у соціально-економічний розвиток області, надання якісних
адміністративних послуг, високий професіоналізм та сумлінну працю
-Водійське посвідчення: впевнено керую автомобілем з 2008 року.
-Захоплення, інтереси: юриспруденція, психологія, ******* мистецтво.